onsdag 22. mai 2013

A year ago, I would've never pictured my life the way it is now.

Hei alle sammen..
Tenkte det var på tide med et nytt innlegg :)

Først må jeg få takke ALLE sammen som har gitt mg stor resons på bloggen og ikke minst fortellingen min. Det er godt å få tilbakemeldinger om at jeg kan være til inspirasjon for andre. :)
Jeg må også få takke Christine Salte Orre som #hashtag'et et bilde av meg på instagram, fordi det gjorde at Treningsforum https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151463488193527&set=a.400454753526.175260.303323798526&type=1&theater  la ut bilde av meg på siden sin og ga meg ros. En helt fantastisk og ubeskivelig følelse. <3 Mange tusen takk, Christine, og ALLE andre som har delt bildet fra forumet og ikke minst bloggen min. Dere er fantastiske!! <3
And guess what?? If I can make it, you can make it!! ;)

Jeg har fått mange spørsmål og henvendelser om tips til trenings-plan og kosthold (noe som er en ære for meg), og jeg vil prøve og hjelpe alle så godt jeg kan. Men etter så mange spørsmål om tips og råd, kommer jeg til å legge ut en del mat-tips, treningstips og ikke minst kveldskos-tips ;)
Jeg vil gjerne hjelpe de fleste, men dere må alle huske;
-Det er kun DU som kan ta valget å sette i gang. Jeg kan motivere og inspirere, men du må selv ta steget og si til deg selv at du er klar for en forandring. Jeg kan vise deg til døren, men deu må åpne døren selv, er det noe som heter :)
Dere har det i dere alle sammen, det virker kanskje litt fjernt akkurat nå, (tro meg, det gjorde det for meg også!! Hadde aldri trodd jeg skulle komme her jeg er nå), men du må bare ha tro på deg selv. Fordi du kan nemlig!! :)

Jeg nyyyter livet slik jeg har det nå. Kunne ikke bedt om noe bedre! Jeg er frisk, sunn, enerisgisk, og ikke minst overlykkelig sammen med kjæresten som motivere meg hele tiden.

Fikk forresten mange negative kommentarer på bildet som ligger på Treningsforum om at de ikke trodde det var meg, at jeg smilte mer på det bilde der jeg er stor..
Men, jeg kan forsikre dere om at det er meg, og smilet er det samme.. Forskjellen er nå at jeg smiler fra innsiden og ut, ikke bare på utsiden som jeg gjorde da
.
Jeg ønsker og håper andre også kan få kjenne på den samme gleden som jeg har funnet. :)

Nå når dette er sagt, ønsker jeg dere alle sammen flotte mennesker en nydelig dag videre. I mellomtiden stikker jeg på trening ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar